Ny blogg inom kort

Publicerat: 05 december 2011 i Allmänt
Etiketter:, , , ,

Jobbar på den nya bloggen. Den kommer bli ganska lik denna fast med lite mer matlagning och jag ska börja kommentera nyheter ifrån tidningarna ibland och ge mitt synsätt på det som hänt. Men framför allt så kommer bloggen vara mina filosofier om livet och lite saker som hänt i min vardag.

Den nya bloggadressen är http://www.frillo.se och den kommer läggas upp på julafton men första i lägget kommer 1 januari.

Jag kämpar mot min sjukdom fortfarande och har blivit sämre trots cellgiftsbehandlingen. Men sen 2 veckor Tillbaka så har jag blivit lite bättre verkar det som i alla fall. I min nya blogg kommer ni få följa min kamp mot sjukdomen och alla filosofier man får när man tror att livet är inne på sista refrängen.

Positivt tänkande kommer det vara många inlägg om och det nya bloggen blir givetvis liksom denna en fullfjädrad antijantelagsblogg.

Jag har just startat ett företag och jobbar med att göra hemsidor. Har så många hemsidesjobb som väntar att det var lika bra att dra igång ett företag. Har inte hunnit göra klart den hemsidan än men det kommer ligga på cybtech.se

Jag flyttar tillbaka till Stockholm till sommaren verkar det som.

Jag har även blivit hundägare igen. :))

Simma lugnt där ute :))

kommentarer
  1. Anonym skriver:

    Hej!
    Vilken härlig blogg!! Läste att även ni har fått denna hemska sjukdom, sarkoidos. Var är du drabbad? Själv har jag sedan 1 1/2 år tillbaka behandlats för neurosarkoidos. Va skönt att du ser så positivt på livet trots sjukdommen. Det är lätt att tappa sugen ibland. Krya på dig och lycka till med bloggandet 🙂

Kommentera

