Popped the cherry on Twitter

Publicerat: 05 maj 2011 i Frillosofier
Etiketter:, ,

Hej allihop.

Long time no See. Jag håller på att kämpar med sjukdom och cellgifterna så jag har inte orkat blogga det senaste. Men jag mår bättre nu så snart börjar jag blogga igen. Har 4 st väldigt långa halvfärdiga inlägg som bara ligger och väntar på att bli publicerade.

Nu finns jag även på Twitter testa att söka på iFrillo. Vet inte riktigt hur det funkar än. Vill ni att jag följer er på Twitter så skriv det här så bloggar jag kanske om din Twitter senare i sommar :))

Keep healthy and smiling❤

http://twitter.com/iFrillo

kommentarer
  1. Susanne skriver:

    Jag är GLAD att du mår bättre! HURRA!😀😀😀

Kommentera

