Fåfängda nattfilosofier

Publicerat: 29 december 2010 i Allmänt, Frillosofier
Etiketter:, , ,

Hej alla lingontroll.
Hoppas ni står ut i kylan för kylan verkar stå ut med er ett tag till. Jag ligger i sängen och frillosoferar lite.

jag har fått två finnar på en vecka. Det brukar vara min Max kvot på ett helt år. Får skylla på all julmat all julmust och alla julpizzor. Tur att man inte är fåfängd. Eller vänta lite nu… Det är jag ju. Fan😦

Jag måste helt enkelt hålla mig inne någon dag. Se på tv tex. Laga min julmat jag inte hann innan julafton. Då har man ju något att äta på nyårs. Fast ska nog göra afrikansk mat och äta med händerna då. Det är så man ska avnjuta mat.

Ska nog vara nykter på nyår. Borde vara nykter hela januari för att fjäska lite för min lever under cellgifts behandlingarna.

Och vad ska jag ha som nyårslöfte? Vegetarian igen kanske. Eller ska jag få äta kött på lördagar. Eller kanske 2 ggr veckan. Får se vad som händer.

Någon som vill dansa salsa med mig? Gå kurs alltså?

Nu börjar jag bli trött. Bloggar från sängen. Trevlig fortsättning alla tomtar och troll

Kommentera

