Klackarna i taket

Publicerat: 27 maj 2010 i Frillosofier
Etiketter:, , , , , , ,

Hej på er små lingontroll

Nu var det dags för en blogg igen. Idag tänkte jag tipsa er om mitt nya favorithak.
Bistro Grand heter det och ligger på Östra storgatan 42 (Gamla Enkelt som tidigare hette Tapeten). Där brukar jag barhänga. Det är ganska soft stämning och skönt folk där. De i baren är trevliga och pratar och skojar med mig hela tiden. Maten är mycket god och ibland så kör de quiz.

Men anledningen till att jag skriver om Bistro Grand idag är för att de ska börja med Karibiskafton. Det innebär att de flyttar lite på inredningen så att man kan dansa salsa natten lång. Första karibiskaaftonen blir redan nu på lördag 29/5. Jag har en känsla av att det kommer att bli lyckat.

Bistro Grand finns även på Facebook. Det är en bra idé att gå med där för då får ni de reda på de allt som händer.

De är även en hemsida ni kan besöka
http://www.bistrogrand.se/

Kommentera

