Yesterdays news på Aftonbladet

Publicerat: 11 augusti 2009 i Fanatic, Musik
Etiketter:, , , , , ,

slashtopp_993896l

Guns N’ Roses har världens bästa riff” kan man läsa i Aftonbladet på nätet idag. ”Well tell me something new säger jag då”. Det där har jag och många med mig vetat i över 20 år.

Vilken är låten då, undrar säkert alla ni tondöva där ute? Jo, Sweet child o’mine så klart säger jag då.

Det är The Sun som gjort en undersökning bland 5 ooo musiklärare och resultatet var ”klart och tydligt”. Vad ska man säga och tycka om det? It’s yesterdays news. Det där har vi musikälskare vetat sedan den 21 juli 1987. Det var då Guns n Roses album Appetite for destruction släpptes och jag blev ett stort fan till både Slash och Axl och är det fortfarande.

Det är helt klart en av de bästa skivorna i världen.

kommentarer
  1. Trezker skriver:

    Underbar låt att spela i Guitar Hero också.

Kommentera

