Back to life

Publicerat: 19 maj 2009 i Allmänt

Nu är jag hemma igen. Festen fortsatte efter Cinderella och jag och mina systrar var inte hemma förräns sent i morse. 

Jag har haft väldigt trevligt och träffat mycket roligt folk. Det var ett jätte bra band som spelade på båten. Jag ska blogga mer om det ikväll. Då ska jag även tanka upp alla bilder från kvällen. Jag hade tänkt att blogga hela cinderella kryssningen men det ville inte min Iphone verkade det som. Men sånt är livet ibland. Nu ska jag äta afrikansk kycklinggryta och fufu

kommentarer
  1. marie skriver:

    när skall du bjuda mig på din afrikanska kycklingryta o fufu,, du måste lära mig fufu..kram

Kommentera

