Tankar i natten

Publicerat: 11 april 2009 i Allmänt

Jag är på blogghumör men som ni kanske vet står min laptop i hallen sin kartong i väntan på att bli hämtad av en budbil. Den har något mystiskt hårdvarufel😉

Jag har en massa tankar i huvudet om konsten att leva. Vissa av er läste kanske om mina tankar om livet och om att resa i min resedagbok bratpacker som jag råkade radera på fyllan.

Nu är jag som sagt på blogghumör och behöver skriva av mig lite. Men jag orkar inte skriva så länga inlägg med min iPhone.

Jag saknar min resedagbok från thailand. Kommer ni ihåg när jag blev tagen av polisen i phuket🙂 jag skrev ner alla tokigheter jag hittade på dag för dag. Bratpacker var det perfekta namnet på min resedagbok, nu är allt borta.

När jag får tillbaka min dator ska ni få läsa om mitt sätt att resa, mitt sätt att leva. I sommar bär det av igen. Först frankrike sedan Asien. Berättar mer om det någon annan gång.

Håll huvudet kvar i skyn mina vänner.

kommentarer
  1. Ia skriver:

    Varför bev du tagen av polisen i phuket?

  2. Kao( f.d Kari) skriver:

    Hejhej. Nu hittade jag dej igen – men av en slump:) Har raderat min blogg på AB(Fred,Frid och Frihet) och öppnat en här på Metro i stället.

    Skulle gärna vilja läst det du råkade radera,hehe! Dina resor ska jag gräva framhär, kul att du ska ut igen:).
    Jag var i Asien både hela december och ett par veckor i mars nu. Har bilder och reseberättelser separata, eftersom jag ju inte kunde lägga in bilder på internetcafeerna.

    Började på metro i januari och där och i mars ligger de flesta bilderna. Sen finns en massa annat emellan – musik och sånt. Kolla själv om du vill http://www.metrobloggen.se./Kaosresa

    Nu lägger jag in dej på min lista så jag inte loosar dej igen och läser vidare här./Kao

  3. Kao skriver:

    Jag var också i Phuket i mars(reste runt men hade min bas i Karon, där jag känner en massa folk sen 12 år tillbaks)…Det skulle vara VÄLDIGT KUL att höra varför polisen tog dej;););)/Ciao,Kao

  4. Evelina skriver:

    Hej Frillo! Vet du hur jag kan få fram en länk så jag kan skaffa Spotify? Vore jättesnällt:) kram

Kommentera

