Chaiyya Chaiyya

Publicerat: 05 april 2009 i Allmänt
Etiketter:, , ,

Sitter på bussen till stockholm och kollar film på datorn.
Denna helgen har varit helt underbar. Jönköping är mycket softare än Stockholm.

Wlan på Bus4you suger verkligen. Som tur är har jag mitt mobila bredband. Det gör resan mindre långtråkig.

Fixade till Spotify länken i förra inlägget. Men lägger upp den här också.

http://open.spotify.com/track/3WwqtsL5lLAnFY8OCbcbnd

Den låten ska man lyssna på med högvolym när det är riktigt varmt och solen skiner. 

Ni som inte sett på Slumdog millionaire har missat något. Se den filmen.

kommentarer
  1. Ia skriver:

    Håller verkligen med om att Jönnet är mycket softare än sthlm. Men Sthlm har oxå sin charm, och fy vad jag kan sakna stället ibland, eller ja, Väsby för min del, men det tillhör ju faktiskt sthlm😛

    Och angående Slumdog millionaire så har vi laddat ner den (lagligt förstås, och långt innan ipredlagen :P) och ska se den nån kväll framöver🙂

  2. Evelina skriver:

    Hej Frillo! Vet du hur jag kan få fram en länk så jag kan skaffa Spotify? Vore jättesnällt:) kram

Kommentera

