Kebabsås

Publicerat: 04 april 2009 i Allmänt

Nu är jag i Jönköping. Bor hos Mika. Har gått omkring barfota med bar överkropp sedan 10:00 i morse. Det hur varmt som helst och inte ett moln på himlen. Nu har jag precis fyllt på kebabsås halten i kroppen och sitter och softar i solen. Ikväll är det grillfest och jag ska eldshowa lite.

Det är helt underbart att vara i Jönköping. Hoppas solen skiner på er.

Här kommer en perfekt låt att softa till i solen

http://open.spotify.com/track/3WwqtsL5lLAnFY8OCbcbnd

kommentarer
  1. Alex skriver:

    Fy fan för dig!!! kebabsås! ;( Bara 2 ½ månad kvar, bara…

    Får iallafall besök från Sverige idag – familjen kommer – har de inte med sig lösgodis får de fan i mig resa själva!😛

  2. Trezker skriver:

    Jotack det var klar himmel här också. Jag svettades utomhus på grund av solsken för första gången detta år. Dags att leta efter sandalerna, min kropp släpper ut en jäkla massa värme genom fötterna.

  3. petra1989 skriver:

    haha du är rolig du. Men kebabsåsen i jkpg slår alla såser.
    Du får prova Laxbab,lax och kycklig i pitabröd med sallad och vitlöksås.

Kommentera

