Eeka Agge

Publicerat: 24 mars 2009 i Allmänt, Fanatic, Frillosofier
Etiketter:,

1 april tänker jag trotsa min sjukdom och börja poia igen. Får se hur det går. Jag har inte poiat ordentligt på ett år nu. Kommer vara ganska stel och ha noll kondition. Får se hur lång tid det tar innan jag bränt upp mina dreads.

Här kommer en kort video med Världens bästa Agge. Här visar han sina skills. Han är grym. Låten också =)

 

 

 

Videos med mig i bra kvalitet kommer spelas in av ett filmteam i sommar när jag kör mina eldpoi bara så ni vet….

kommentarer
  1. Alex skriver:

    Det var nästan ett år sedan jag poiade och sprutade eld nu (frörra gången lyckades jag med konststycket att bränna upp mina ögonfransar :P) och abstinensen börjar komma. Vi får allt ta och öva upp oss ihop när jag kommer tillbaka!

Kommentera

