Virus i min dator?

Publicerat: 18 mars 2009 i Frillosofier
Etiketter:, , , ,

Öppna inga mail i frillo (at) hotmail.com?

Vänner har börjat kommentera att de fått skumma mail med filer från mig. Det roliga är att jag har inte varit inne på min hotmail på flera veckor. Använder bara den mailen som inlogg till messenger.

Nu var det massvis med meddelanden i min hotmail om att mina mail jag skickat inte kommit fram. Det var inga mail i mappen skickat. Jag har AVG antivirus, brandvägg från Vista och Advances system care och ingen av dem har varnat att jag har virus fast jag sökt igenom min dator. Kan det vara så att det är ett virus i min hotmail fast inte i min dator? Typ i mitt konto på hotmails server?

Fan jag hatar virus.

kommentarer
  1. Carstoned skriver:

    hahah jag fick också mail av dig om ngn länk om ngn ny affär skit som man skulel kolla, men fattade att det inte var du =)

  2. Trezker skriver:

    Ouch, kanske känner för att skynda på migrationen till säkrare operativsystem nu?

    Och hotmail, finns det fortfarande? Varför har du inte gmail?

  3. HDR-fotografen skriver:

    Grattis, du har blivit blåst på ditt lösenord. Ändra det till din mejl.

  4. Frillo skriver:

    Trezker: Jag har gmail, det är den jag använder de få gånger jag mailar. Hotmail var in första mail jag skapade för många år sedan. Använder den bara till MSN nuförtiden.

  5. Alex skriver:

    Kan säga att jag har samma skit som dig. En massa vänner ha fått skumma mail som jag inte skickat, jag har fått ”Mail undelivered” och alla mina kontakter på messenger försvann. Vad är meningen med att skapa alla dessa J**la virus????!!!!!!!

  6. Evelina skriver:

    svar..
    Hej igen! Så som du beskriver Helena, så har jag upplevt min kiropraktor Carsten.. Han har inte avtal med Landstinget vilket han upplever är väldigt synd. Och även jag. Jag hade bara röntgenplåtar med mig och behövde inte säga något. Varje gång jag är hos honom så trycker han exakt på de punkter där jag har ont. Skulle inte gå till någon annan om jag så fick en miljon. I mina ögon är Karsten bäst. Kramhej

  7. Frillo skriver:

    Byt lösenord på din mail. Din mail har blivit hi jacked =)

  8. 1vuxen2barn skriver:

    Tråkigt me virus :-s
    Trevlig blogg du har för övrigt, hittade hit via facebook o fanny o raja o dom🙂

  9. Frillo skriver:

    1vuxen2barn: Tack =)

  10. suss skriver:

    Jag som blev så glad att jag hade fått mail från dig!! Tadaa

  11. Dzankovic Fatih skriver:

    Jag kan inte instalera antivirus program på grund av en skadlig program eller nagån virus. Tack för hjälpen.

Kommentera

