Guess who’s back?

Publicerat: 10 mars 2009 i Allmänt
Etiketter:, , ,

Jag önskar att jag kunde säga att det var jag, men det är tyvärr min sjukdom som är tillbaks och jag har ont och mår dåligt. De närmaste dagarna avgör om jag kan fortsätta på den medicindosen jag äter nu eller om jag måste öka den. Jag ligger lite lågt ett tag. Vi får se vad som händer helt enkelt. Det enda jag vet är att det inte bli någon nertrappning av medicinen denna månaden. Ni som läste min blogg i höstas kanske kommer känna igen er i vår om jag blir tvungen att öka medicineringen. Då kommer det komma många knarkade tankar runt 03:00 här i bloggen.

Jag kommer att bli frisk, det har jag ju lovat er. Det finns väl ingen anledning till att inte tro på mitt ord. Maniska tablettmissbrukare  med dreads är kända för att tala sanning. Så ni kan vara lugna.

 

En glad nyhet för alla tekniktorskar är att SP2 till Vista finns för nerladdning. Installerade det i morse. Kanske blir Vista normalt nu äntligen. Jag har även kört safari i en månad nu. Safari suger

kommentarer
  1. jenny skriver:

    hoppas det blir bra snart igen.
    tänker på dig. kram

  2. Ia skriver:

    Självklart kommer du fixa detta!! Håll hårt i dreadsen o håll ut!
    Jag kan verkligen förså knarkade tankar 0300 på natten, så blir det så ska jag följa det med spänning!
    Kram!

Kommentera

