Datorstrul

Publicerat: 10 februari 2009 i Allmänt
Etiketter:, , ,

Hej på er.

Har ni saknat mig?
Jag har varit sjuk samt haft datorproblem. Jag har installerat om min dator 2 ggr. Det började med att datorn blev konstig efter att ha uppdaterat drivrutinerna till grafikkortet. Sen hände nästan samma sak igen när jag installerat om allt. Så nu nöjer jag mig med de näst senaste drivrutinerna till grafikkortet, så nu funkar allt igen.

Nu kör jag med safari och itunes. Ska bojkotta windows steg för steg nu tror jag. Undrar hur mycket tid man lägger ner på ett år för att windows ska fungera bra. Iofs så var det första gången den strulade sen jag köpte datorn i somras så jag kanske inte ska klaga. Faktum är att XP strular mycket mer än Vista.

Nu ligger jag efter med skolan så ni kommer inte få några inlägg från mig förrens tidigast till helgen.

Jag väntar fortfarande på min iphone.

Idag fyller min partner in crime Kerstin år. Många gangsterkramar till dig. =)
Gå in och gratta henne på hennes blogg

http://carstoned.blogg.se/

kommentarer
  1. Carstoned skriver:

    Jaaaa vi saknar dig!!! kom tillbaks snart!!! =D

  2. suss skriver:

    Jag har vista men saknar windows grymt mycket..

Kommentera

