Back to life

Publicerat: 01 februari 2009 i Allmänt
Etiketter:, , , , , ,

Idag mår jag hyffsat bra. Har varit sjuk i några dagar. Gick ut och festade första dagen utan feber. Det är inte så smart. Fast jag hade roligt. Var på underbara bar och Mose backe. Ska ta det lugnt ett tag nu. Måste låta kroppen friskna till ordenligt.

Det verkar som att jag kommer att få en privat tränare i Taekwondo. Det blir kul. Det blir Kwesi som tränar mig i så fall. Han är landslags tränad i Chago’s klubb. Ska börja träna taekwondo när jag fått trappa ner ett snäpp till på medicinen. Då börjar sakta det långa arbetet med att träna upp kroppen igen. En privat tränare hade varit perfekt. Ska ner och kolla in Chagos klubb snart. Östermalms Taekwondo och hapkido klubb heter den. Någon mer som vill haka på och träna?

Jag börjar tidigast efter den 12 feb. Då är nästa test på sjukhuset. Visar det att sjukdomen drar sig tillbaka så får jag trappa ner på medicinen så jag kan börja träna. Det är bara att hålla tummarna att allt går bra.

Idag är det en månad sedan jag startade denna bloggen. Jag har haft 1821st olika läsare som varit inne på bloggen 4262 ggr. Ganska stor skillnad mot min förra blogg. Fast jag varit sjuk 2 ggr i Januari så verkar folk fortfarande titta in här. Det är kul. 78 inlägg och  257 kommentarer har jag hunnit med hittills.

Kommentera

