Spotify

Publicerat: 25 januari 2009 i Allmänt
Etiketter:, , , ,

I dag har jag minglat omkring lite i Stockholm. Har knappt hunnit se denna staden trots att jag bott här i ett år nu. Jag har inte orkat blogga men lovar att göra det i morgon. Tänkte bara skriva några rader innan jag går att lägger mig.

 

En barndoms vän jag inte hört av på länge skickade en spotify låtlista till mig.
Så här såg meddelandet ut.

http://open.spotify.com/user/bjorgvin/playlist/01AWYuJ15H8lYcrok35Bfk

lite gamla sköna låtar.
Vem kommer inte ihåg ice ice baby eller luka.

/Björgvin 

 

Det är alltid kul med låtlistor. Det är alltid kul när gamla vänner hör av sig.

Skicka mig gärna era favorit låtlistor på spotify. Ni som inte vet vad spotify är kan ju läsa om det i min blogg om ni skrollar ner.  Om någon vill ha invites till Spotify så hör av er så ska jag försöka fixa det. Fast jag kan ju naturligtvis inte fixa hur många som helst.

Jag ska sätta ihop en skön lista jag också snart. Jag kan skicka en bra låt nu. Det är Lion med Peter Tosh som var med i  the wailers som spelade med Bob Marley. Peter Tosh hoppade av the wailers och körde ensam eftersom han tyckte att Bob Marley tog all uppmärksamhet. Peter Tosh var ju låtskrivare och sångare han också.

http://open.spotify.com/track/5mPf5kRon4Oft43ZHvJnKU

kommentarer
  1. Björgvin skriver:

    Min fyraåriga son Eddies favoritlåt just nu.
    http://open.spotify.com/track/6y6PKDM5Ajy0RQZMsTxraJ

    /Björgvin

  2. Ia skriver:

    Björgvin, asså vår gamle chef??😀

  3. Frillo skriver:

    Ia: Japp, han och jag är barndomsvänner

  4. Ia skriver:

    Så ni kände varandra innan Gavle? Jag trodde han var ganska nyimporterad från Island när han jobbade som chef där😛
    Hälsa honom, hoppas allt är bra med han!

  5. Björgvin skriver:

    Hej Ia allt är bra med mig.
    Hur leker livet för dig.
    Mattias har varit chef över mig en gång i tiden.😉
    Vi delade ut reklam ihop för mycket länge sedan.
    Vi var ett höjdarteam.

    /Björgvin

Kommentera

