Är jag anonym?

Publicerat: 25 januari 2009 i Allmänt
Etiketter:, ,

Vaknade nyss. Kollar alltid kommentarerna till min blogg på morgonen. Halva diskussionen verkar ske bland mina kommentarer. Folk envisas med att diskutera off topic och sättet jag skrivit på. Varför kan ingen kommentera kärnan i det jag skriver?

Någon kallade mig anonym. Att jag ens orkar bry mig om att kommentera. Men jag gjorde det. 

Jag inser att mycket av tiden går till att kommentera saker som inte hör till diskussionen. Ska nog bli mycket mera kortfattad när jag uttrycker mig i kommentarerna fr o m nu.

 

Jag har ganska stora problem men stavningen också. Har aldrig haft det förut, men det fick jag när jag började med medicinen. Man blir men, de  blir det, med blir men, försöker att rätta stavfelen innan jagskickar iväg dem men det är svårt att se för mig just nu. Tänkte bara skriva det så att inte någon kan börja tjafsa om det också.

 

Kommer med en blogg senare, nu ska jag ut och shoppa.  För jag är inte bara ung och intelligent, jag är rik också. Se mig gärna som en svartskalle, fast en ganska snygg svartskalle.

kommentarer
  1. Ia skriver:

    Vaddå för medicin?
    Jag ska oxå shoppa, fast imorrn, för då är även jag en rik halvsvartskalle, jääävligt snygg oxå om man får säga det själv😉

  2. Frillo skriver:

    Ia: Jag har en sjukdom som heter sarkoidos som jag behandlas för. Medicinen ger mycket biverkningar som jag måste ta medicin mot också. Så det blir en hel del ”knark” varje dag. Du kan läsa om sjukdomen här:

    http://frillo.blogg.se/2008/september/min-sjukdom-1.html

    Men det är ganska tråkig läsning. Röntgen i december visade för första gången att jag börjar bli bättre. Jag kommer bli helt frisk. Det är bara en tids fråga.

Kommentera

