Hallucinogena svampar & öl

Publicerat: 10 januari 2009 i Frillosofier
Etiketter:, , , , , , ,

Här kommer en jävligt bra reklam från Heineken.
De brukar ha rolig reklam. Denna är nog deras roligaste.
Det är ju helt sant också =)

Snodde för övrigt filmen med Heineken reklamen av min vän Malin. Hon brukar alltid hitta de roligaste grejerna på nätet om hon lägger upp då och då.
http://charmig.blogspot.com/ 

 

Såg en jävligt rolig reklam från adressändring idag också. 
Undrar hur lång tid det tar innan den förbjuds. Det är ju nästan reklam för svamp (hallucinogena sådana) tycker jag. Men det är det som gör den som himla rolig

 

Ett annat rolig klipp en annan vän jag är mentalt besläktad med la upp på sin blogg är detta.

Kolla in hennes blogg. Jag gillar den. Hon lägger upp bra videos, bra music och lite om min älskling Oprah ibland.
http://carstoned.blogg.se/

kommentarer
  1. petra1989 skriver:

    sv; okej,men min mobil har dött och har inte satt den på laddning än. kan va därför du inte kom fram. sry xD

    Och är gryyyymt sugen på att öppna ett café,har en vision i mitt huve vettu (;

  2. suss skriver:

    Heineken reklamen skickade Abbe mig igår, hahaha.. Den är klockren..

    Ojoj, undra vad du ska skriva.. hmm, kan det vara att jag ska gå om mellanstadiet och att du helt lagligt får kalla mig tjockis?? spännande=))

Kommentera

