Äkta kärlek

Publicerat: 08 januari 2009 i Allmänt
Etiketter:, , , ,

I morgon och i helgen kommer det komma djupare bloggar jag lovar. Har haft lite sömnproblem i veckan så jag inte kunnat tänka. Men jag har påbörjat 3 inlägg redan. Om min vän som tog sitt liv, om alla hyss jag hittade på under min segling i frankrike i somras och om Blondin Bella.

Jag har även filosoferat lite med min vän Tiee som skrev gästbloggen Tivoli. Så det kommer nog en ny version av Tivoli på måndag. Den nya versionen är hennes och mina filosofier ihop.

Försöker även skriva ett inlägg om vad kärlek är för mig. Får se när den blir klar.

kommentarer
  1. petra1989 skriver:

    sv; jag vet (; men vi ska iväg i juni/juli,för den 15 juni har jag & denny varit tillsammans i 2 år,typ en weekend bara. Sen vet jag inte om vi skulle till turiket med dennys föräldrar för hans mamma fyller 50. (:

Kommentera

