Helgdagar

Publicerat: 05 januari 2009 i Allmänt, Film
Etiketter:, , , ,

Jag är nog sämst i världen på att planera tror jag. Även när jag planerar någon så struntar jag i det. Fick knappt något gjort igår.

Idag hade jag bara en sak att göra. Gå till banken och sätta in pengar till en vän. Kom dit 13:10 de stängde antagligen kl 13:00 för det var fortfarande kunder i lokalen.

Jag har nollkoll på det här med helgdagar eftersom jag pluggar på distans. När jag jobbade därimot så hade jag full koll på när de inträffade.

Såg på film igår igen. 10 inch hero hette den. En bra film som jag rekommenderar. Återigen ungdomlig kärlek men den var faktiskt rolig på riktigt. Ibland är men rädd för att bli dissad så man vågar inte ens försöka. Ibland söker man efter den rätta men får bara tag på idioter, men det är pga att man inte ser att den man söker finns betydligt närmare än man tror.

Ikväll ska jag ut och äta middag med några JKPG vänner som bor Stockholm. Får jag bestämma blir det på någon asiatisk restaurang vid Hornstull. Kanske Nhu’s det har bra thaimat där. Vi får se hur det blir. Den ena tjejen fyller år så hon får väl bestämma restaurang. Hoppas det blir något indiskt isåfall.

Nu ska jag diska.

Sen får jag besök. Det är alltid kul. =)

kommentarer
  1. Jag antar att du läser min blogg men säger det ändå, din gästblogg är publicerad🙂

Kommentera

