365 saker att göra!

Publicerat: 03 januari 2009 i Allmänt
Etiketter:, , , , ,

Idag är lördag. Det hade jag noll koll på. Det innebär ju att ni skulle fått en idolblogg igår. Får börja med det nästa fredag.

Sitter och planerar lite för hur min blogg ska bli. Ska snygga till den lite till. Som ni såg strulade bakgrunden lite i några dagar innan jag fattade vad felet låg. Jag ska ändra bloggarna som jag följer så man ser namnet på bloggen och inte hela länken. Jag ska tipsa suss och carstoned bla om hur man ska göra för att nå ut till fler bloggare. Eller så skriver jag en blogg om det i veckan helt enkelt.

Jag funderar även på att klockan 00:00 varje dag lägga ut en tankenöt på min blogg. Till det behöver jag massa tankenötter ni kan skicka till mig här. Gör ni det så kommer jag ju givetvis länka till eran blogg i tankenöts inlägget och berätta ett det var just du som bjöd på den nöten.

Idolbloggarna kommer läggas upp 09:00 på fredagar. Ska försöka ha 3 inlägg om dagen, ett vid 00:00 ett runt 15:00 och ett runt 21:00. 

Jag kommer även mobilblogga när jag köpt min iphone. Du ska jag någon gång i månaden ställa alarmet på en gång i timmen och mellan 10:00 och 22:00 ta en bild och skriva antingen vad jag sysslar med just för tillfället eller skriva vad som hänt senaste timman. Eller en kombo av de två.

Idag ska jag nog kolla film men måste först tipsa om en ny blogg som jag tror kommer bli en av de största i år. Gå in och läsa den och känn själva. börja läsa från 1 januari. Denna bloggen har potential att bli den som flest prenumerar på. Det ska jag iallafall. Här är webadressen:

http://www.365saker.se/

En annan ”rolig” sak som hänt idag var att jag skulle testa en ny ost. Ca 50:- den luktade gamröv rent ut sagt. Fick slänga den så stark var den. Smakade inte ens på den. Fick vädra hela lägenheten och skrubba händerna. Fy fan. Finns det folk som äter sån ost?

kommentarer
  1. petra1989 skriver:

    Sååå,nu har jag skaffat en blogg till (:
    nöjd nu? denna är iaf inriktad mot nåt. MAT!
    Så de kommer finnas massor av recept osv.
    Kraam

  2. Frillo skriver:

    Mycket fin blogg Petra. Den kommer jag göra reklam för här i morgon.

  3. Lisa skriver:

    åååh du skulle ha skickat osten i ett litet paket till mig:) ääälskar sånt, hade provning på ca 20 sorter förra terminen…efter den dagen mådde man i å för sig inte så bra;)

  4. Frillo skriver:

    Jag vet inte om man vågar skicka sån ost till någon vän, Det är nästan värre än mjältbrand😉

Kommentera

