Vill och borde

Publicerat: 02 januari 2009 i Gästblogg
Etiketter:, , ,

Årets första gästblogg är från min vän Stephanie a.k.a Roots. Hon är eldartist och dansare och hon gillar att fotografera.

Jag gillar hur hon tänker. Vi är nog besläktade mentalt

Roots blir min nya fadder på Eldsjäl.org. Hon har lyckats skriva något som jag känner lika gärna skulle kunna varit skrivet av mig. Hon har helt enkelt lyckats sätta ord på mina tankar något som jag ibland har svårt för själv. Jag gillar denna tanken helt enkelt

EN SUPERHJÄLTES 
BETRAKTELSER
FUNDERINGAR
BEKÄNNELSER

Vem är jag att veta mitt bästa?
Vem är jag att veta vad som är bäst för mig?

All andra vet vad som är rätt för mig
Får man aldrig misslyckas?

Alla andra vet mitt bästa
Alla vet vad som är bäst för mig
Alla vet hur jag är

Det är mänskligt att fela. Att lyckas då?

 

Det är jävligt ensamt på toppen
– så varför ska jag dit?

JO!
För att…

 

//Stephie

http://screensecrets.blogspot.com/

stephanie2

kommentarer
  1. stephanie skriver:

    Åh, jag är så rörd.
    Inte visste jag att nån skulle ta till sig dessa ord så starkt.

    Du är så.
    Ja, finner inga ord just nu, bättre att ringa och säga hur glad jag är och att du är så bra.

    Kramar till dig

  2. Frillo skriver:

    Stephie: Jag har tagit till mig de orden, du skriver precis så jag har tänkt i många år men aldrig satt ord på. Det är ju mänskligt att lyckas. Folk verkar inte förstå det.

  3. henke skriver:

    söta stephanie

  4. henke skriver:

    vänta nu, det är fasen aldrig någon som ringer mig för att säga att jag är bra😥

Kommentera

