I’m sexy, I’m hot, I’m everything you’re not!

Publicerat: 15 december 2008 i Gamla favoriter

I fredags blåste jag eld. Och slukade eld med för den delen. Skit vad alla blev arga. Ok det var dumt men man kan inte blunda för att jag är en gycklare. Att ta elden från mitt liv är som att ta ifrån mig hela mitt liv.

Jag vet att jag är bra på att blåsa och sluka eld. Då är det jobbigt att sluta med det.

Tiee blev nog mest upprörd och jag lovade att inte blåsa mer förrän mina lungor är helt ok och tidigast nästa år. Varför blåsa överhuvudtaget säger många. Hmm för att det är coolt säger jag då =) Visst är det farligt att blåsa men jag vet vad jag gör och alla kan bli skadade fast dom är duktiga. Titta på Steve Irwing och Göran Kropp de var proffs ändå strök dom med. De har nog varit riktigt nära flera gånger men de slutade inte. Sån är jag med helt enkelt. Jag är stolt över mig själv och det jag gör. Allt går inte alltid som planerat men det betyder inte att man måste sluta helt.

Jag är en Eldsjäl helt enkelt. Eldsjäl är inte bara en förening. Det är en attityd. Vi är inte rädda för elden. Vi är inte rädda för att bränna oss. Vi viger våra liv åt det vi tror på. I just wanna live when im alive som Bon Jovi sjöng, men det är så det är. Man har det inte roligare än man gör det. Och man kan inte gå och oroa sig för allt här i världen.

Will I ever stop?

YO, I don’t know. Turn of the lights, and I glow…….

Kommentera

